Specificaties 7" (1024x600), Android 4.0, WiFi+3G - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaTab A2107 (MA3A1MH) Zwart Review

rovvie 25 december 2012, 1.282 views

Lenovo IdeaTab A2107 (MA3A1MH) Zwart

Pluspunten

• bouwkwaliteit (super solide, wel wat zwaar voor het formaat)
  • ergonomie (ligt fijn in de hand)
  • 2 x SIM slot (gebruik ik niet maar handig voor zakelijke gebruikers lijkt me)
  • GPS
  • performance opslag (ssd/sdcard)
  • prijs

Minpunten

• geen fysieke 'Home' knop
  • geen waarschuwings led tbv. notificaties
  • je drukt nogal snel (onbedoeld) op de volume knoppen
  • niet up to date wat betreft Android (4.0x)

Tot nu toe weinig ervaring met tablet devices, weleens een ipad en recent een Yarvik in handen gehad. Ik heb het apparaat met name gekocht om op te kunnen lezen en om Wordfeud te kunnen spelen bijvoorbeeld. Ik zal de positieve/negatieve punten hieronder plaatsen. Als de lezer specifieke vragen heeft dan zal ik die proberen te beantwoorden.

[Edit]: in de specificaties staat een dual processor (Cortex a9, MediaTek MT6575) genoemd, het is echter een single core.

Heb jij ook een Lenovo IdeaTab A2107 (MA3A1MH) Zwart?