Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Mouse M505 (Zwart) Review

Dendeej 23 december 2012, 143 views

Logitech Wireless Mouse M505 (Zwart)

De muis is voor mij precies goed. Ik heb kleine handen en deze muis past hier perfect bij. Bij grotere handen kan ik me indenken dat dit niet de juiste muist voor je is.
De muis heeft de normale functies die je van een standaardmuis verwacht. Ik had het liefst nog één of twee duimknoppen op de muis gezien, die mis je tijdens het gamen.
Door de lasertechnologie is de muis heerlijk precies en kun je er fijn mee werken. Zowel voor 'kantoorbezigheden' als werken in Word en Excel is het een fijne muis, maar ook voor het gamen is deze muis geschikt. Onder andere gebruikt in Battlefield 3 en Battlefield Bad Company 2 en hij heeft me zeker niet teleurgesteld.
Het enige kleine negatieve puntje wat ik aan deze muis kon vinden was het kapje wat toegang bied tot de batterijen. Er zit wat speling op het kapje, waardoor je de palm van je hand een klein beetje over de muis kunt bewegen, terwijl je de muis wel echt goed vast hebt.
Al met al, een hele goeie muis voor gebruik icm een laptop!

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M505 (Zwart)?