JBL ES80 (Zwart) Review

mcfloppenNewbie 23 december 2012, laatste update op 23 december 2012, 346 views

JBL ES80 (Zwart)

Pluspunten

• Prijs - kwaliteitsverhouding: zeer goed.
  • Voor de prijs een krachtig en gedetailleerd geluid. Goede tweeters. Het hoog gaf voor mij de doorslag.
  • Middenfrequenties: prima, maar mag naar mijn smaak ietsje prominenter aanwezig zijn.

Minpunten

• Laag: naar mijn smaak te sterk. Geen sub nodig.. standaard: te "boomy" voor muziek. Voor films ok.
  • Echter goed op te lossen met handdoeken in de baspoorten.
  • Ik gebruik geen "audissey-eq": Dit geeft nog eens een enorme extra bas-boost.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
Nu 2 jaar in gebruik. Zeer fijne speakers. Bi-amp aangesloten aan een Onkyo TX-SR607. Een prima combinatie.

Heb jij ook een JBL ES80 (Zwart)?