Sony BD-5850H Zwart Review

CWG 22 december 2012, 242 views

Sony BD-5850H Zwart

Pluspunten

• degelijk bouwkwaliteit

Minpunten

• de tech sheet op de website klopt niet; deze drive is een slot-in en geen tray zoals in de tech sheet staat

Er valt tgenwoordig niet veel meer te beoordelen over een br speler, maar omdat ik zelf lang heb gezocht naar de juiste speler ivm met htpc kast, heb ik er zelf even wat info over geschreven.

De drive zelf voelt stevig aan en het frontje is solide; je kan dit niet zomaar buigen oid, wat ik bij mijn laptop wel heb.

In de Streacom Evo 8 past een slot-in drive die normaal gesproken in een laptop terug te vinden is. Het grootste probleem is een slot-in te vinden in plaats van een tray-load mechanisme. Eerdaags komt er stroom op en zal ik deze review bijwerken met meer technische info.

Heb jij ook een Sony BD-5850H Zwart?