Vodafone Smart II Zwart (Vodafone-prepaid) Review

lgsmit 21 december 2012, 243 views

Vodafone Smart II Zwart (Vodafone-prepaid)

Pluspunten

• goedkoop en heeft een flitser

Minpunten

• gaat snel kapot,
  • sommige apps werken niet,
  • camera is slecht,
  • heeft vaak issues ( google het maar na )

Ik wou een mooie eerste android smartphone, en ik dacht dat deze wel geschikt was als mooie telefoon voor een tiener. Dat viel uiteindelijk zwaar tegen, nadat ik hem twee weken had kreeg ik al spijt, de telefoon ging vanzelf aan en uit. Ik bracht de telefoon terug naar de Vodafone winkel. De Vodafone kon helaas niet ruilen en/of geld retourneren. Ik moest toen maar twee weken wachten waarna ik de telefoon eindelijk terugkreeg. De telefoon was erg traag en begon vanzelf muziek af te spelen en dat soort dingen alsof er een geest op zat te spelen. Nog geen week later liet ik het toestel per ongeluk vallen van niet zo een grote hoogte. maar ineens laadde het toestel niet meer op. Jammer genoeg had het bedrijf gezien dat het toestel was gevallen en verviel mijn garantie hierdoor. Nu heb ik de HTC Explorer gekocht voor honderd euro bij de kijkshop en bij hier uitermate tevreden mee.

Heb jij ook een Vodafone Smart II Zwart (Vodafone-prepaid)?