Specificaties Actie, Shooter-game voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Medal of Honor: Warfighter, Xbox 360 (Windows) Review

LoCoZ 19 december 2012, 159 views

Medal of Honor: Warfighter, Xbox 360 (Windows)

Pluspunten

• Geen lag
  • Geluidseffecten waren erg goed

Minpunten

• Besturing maakt gameplay een ramp
  • Ik heb met tegenzin gespeeld
  • Matige beeldkwaliteit
  • AI fouten

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 1
Besturing Score: 1
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 1
Medal of Honor : Warfighter is de nieuwste game met de Frostbite engine bekend van Battlefield 3. Jammer dat het spel in geen enkel opzicht op BF3 lijkt qua gameplay. De besturing is zeer slecht, accuraat richten is bijna onmogelijk en is nog net te doen door te strafen (horizontaal bewegen). Dit maakt voor een slechte ervaring

Er zit na een aantal missies een achtervolging in een auto in, welk amper te sturen was. Ook krijg je een snipermissie voor je kiezen waarbij het niet uitmaakt of je wel of niet schiet, je mist toch wel bij gebrek aan informatie over hoogte en welke holdover(crossaim streepje) je moet gebruiken bij verschillende afstanden.

Daarbovenop doe je overal in het lichaam van je tegenstander evenveel damage, schiet je drie of vier keer in de voet van een badguy, gaat hij neer, maar twee schoten door zijn hoofd en meneer schiet vrolijk terug.

Ook lopen je teamgenoten niet altijd mee. Sta je voor een deur te wachten op je team, staan ze een stukje terug op jou te wachten omdat je niet door je onzichtbare checkpoint was gelopen waardoor je team nog denkt dat je achter ze loopt.

Al met al is dit een afgeraffeld, matig en slordig spel dat zoveel beter had gekunt op zo veel punten. Ik had een betere game verwacht door de ijzersterke Frostbite Engine. Niet wat ik van EA gewend ben.

Heb jij ook een Medal of Honor: Warfighter, Xbox 360 (Windows)?

voor de pc ben ik het er totaal niet mee eens.
een headshot is gewoon een instant kill.
de besturing was goed tijdens het rijden in de auto en of boot.
beeld kwaliteit vond ik juist goed, ik had alles op max settings, maar ik vond het perfect.
en geen last gehad van de onzichtbare checkpoints.

wel dat af en toe mijn schiet geluid wegviel.

maar ik vond het een tof spel.