Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Black switches - Bekijk alle specificaties

CM Storm Trigger (Black Switch) Review

Stephan---pro 19 december 2012, 402 views

CM Storm Trigger (Black Switch)

Pluspunten

• Mooi strak design zonder teveel poespas.
  • Polssteun verwijderbaar.
  • Verlichting regelbaar.
  • Stevig op het bureau (glijdt niet snel weg).
  • Zeker Robuust en zwaar.

Minpunten

• De 5v aansluiting had weg moeten blijven of er had een adapter bij moeten zitten of erbij te kopen zijn.

Ik heb dit toetsenbord ongeveer een week en ik vind het een top toetsenbord voor te gamen, voor dagelijks gebruik is het flink wennen omdat de toetsen heel apart aanvoelen en omdat de toetsen dikker en hoger zijn dat mijn vorige toetsenbord .
de toetsen geven ook een soort klikje bij het typen, zelf heb ik daar geen probleem mee omdat ik geen hele verhalen of boeken typ maar als je dat wel zou doen en je houd van rust is dit niet het geschikte toetsenbord voor je, want hij is echt geschikt voor de gamer en dat zie je ook.
ook vind ik de polssteun echt een supergoede aanvulling voor dit toetsenbord en voor de ergonomie.

De verlichting kan je aan/uit, een soort adem stand van fel naar minder fel, en de verlichting felheid kan in 3 standen en een game mode waar de pijltjes toetsen en de w,a,s,d en de macro toetsen verlicht zijn.
ook kan je met een extra 5V dc adapter de verlichting nog iets feller doen en kan je de 2 usb poorten gebruiken, het enige punt is dat je die niet bij cooler master kunt kopen en dus zelf moet kijken voor een maar dat mag de pret niet bederven want hij geeft voldoende licht en de usb zit ook op je pc en op sommige beeldschermen zelfs.

ook ligt het toetsenbord zeer stabiel op je buro met of zonder de pootjes uitgeklapt, zelf heb ik altijd de pootjes uitgeklapt en dan met de polssteun erop is het echt een genot om mee te werken.

het design is ook top, een beetje in de vorm van een geweer en links boven het logo van cm storm (verlicht) en rechts boven de naam cm storm en verder geen overdreven dingen erop of aan maar gewoon precies genoeg.
de kleur van het toetsenbord is zwart met een aparte maar mooie kleur grijs bruin en volledig een soort rubber achtige afwerking.

het toetsenbord is aan te sluiten met een usb kabel wat je los kan halen van het toetsenbord voor het makkelijk verplaatsen of verwijderen.
de kabel is lekker stevig en met een soort paracord (touw achtig bekleed) zodat de kabel minder snel beschadigt en het staat mooi.

• Windows 7

Heb jij ook een CM Storm Trigger (Black Switch)?