Samsung WD0804Y8E Review

pingpongblokje 4 januari 2013, 632 views

Samsung WD0804Y8E

Pluspunten

• Levering
  • Advies
  • Omruiling

Minpunten

• Slechte en onvriendelijke service van Samsung

Droogresultaat Score: 3
Wasresultaat Score: 5
Vandaag de wasmachine ontvangen. Kreeg gelijk bij de eerste was (zonder was om te reinigen / te testen) error melding "E3". In de handleiding staat dat er dan met Samsung dient te worden gebeld.

Zo gezegd, zo gedaan. Na een lang keuze menu eindelijk een medewerker aan de lijn. Hij wilde graag al mijn persoonlijke gegevens, wat ik liever niet had. Toen ik aan gaf dit niet te willen begon hij op een zeer onvriendelijke toon te dreigen met het verbreken van de verbinding.

Met tegenzin toch gegeven, waarna ik te horen kreeg dat ik hem van de stroom moest halen en het 3 kwartier later weer moest proberen. Alles voor dit simpele antwoord hebben ze mijn persoonlijke gegevens nodig. Daarnaast hebben ze er ook weer aan verdient, want het is tenslotte een betaald nummer.

Maar helaas werkte deze oplossing niet. Opnieuw gebeld. Werd dit keer geholpen door iemand die oplas wat er op zijn scherm stond. Stiekem hoopte ik iemand te spreken die er verstand van heeft. Nu moet ik 2 dagen wachten op een monteur, die mijn gloed nieuwe machine (die dus nog nooit gebruikt is) komt repareren.

Over de levering van Bobshop.nl ben ik wel tevreden! Ondanks de levering tot achter de 1e deur is, hebben ze hem netjes op de plek van bestemming gezet en nog eens uitgelegd wat ik precies moest doen bij het installeren. Dit was mij al bekend, maar toch erg netjes!

Update: Inmiddels heeft de monteur de aansturing van de motor vervangen, maar dit mocht helaas niet baten. Een dag later kreeg ik vanuit de winkel de vraag wanneer ik thuis was, zodat ze een nieuwe konden bezorgen. Afspraak gemaakt en ze kwamen keurig op tijd. Ze hebben de kapotte meegenomen en de vervangende machine volledig ge´nstalleerd, waarvoor ik eigenlijk niet had betaald. Ze zijn ook pas weggegaan toen hij draaide, wat dus het probleem was met de eerste. Erg netjes.

Over het wasresultaat ben ik zeker tevreden. Alles wordt mooi schoon en ieder programma is zelf eenvoudig aan te passen (temperatuur, aantal keer spoelen, toerental)

Drogen gaat ook uitstekend, mits er niet te veel in de trommel zit. Als je er te veel in doet blijft het nog wat klam, maar dat is binnen een uurtje droog als je het op hangt.

Heb jij ook een Samsung WD0804Y8E?