Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Cordless Desktop EX 110 Review

foakss 15 maart 2008, 574 views

Logitech Cordless Desktop EX 110

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Geen Scroll Lock toets voor KVMs

Ik heb dit toetsenbord met bijbehorende muis gekocht vanwege de lage prijs, de relatief kleine afmetingen en de afwezigheid van al te veel overbodige functieknoppen en dergelijke.
De toetsen voelen vrij 'gevoelloos' aan, een beetje te zacht naar mijn gevoel en de muis ligt redelijk in de hand.

De echte afknapper is het feit dat er geen scroll lock toets opzit. Voor de meeste mensen zal dat geen probleem zijn - dit is geen veelgebruikte toets.
Waar de scroll lock echter vaak voor gebruik wordt is het omschakelen tussen PC's met behulp van een KVM switch.

De logitech EX110 is dus niet geschikt voor (de meeste) KVM's

Zie ook: http://forums.logitech.co...id=general&message.id=431

• Belkin KVM FD1K102P
  • Belkin Omniview E Series KVM switch F1DB102P
  • Windows XP

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop EX 110?

Niet echt goed gestoffeerd, Foakss...

In ieder geval bedankt voor de moeite... deze set lijkt me wel wat om mijn moeder cadeau te doen.

[Reactie gewijzigd door JimmyJump op 15 maart 2008 03:25]