Cooler Master Jet 7 ACB-V83-U1 (Socket 370/A) Review

Evinyatar 25 april 2005, 320 views

Cooler Master Jet 7 ACB-V83-U1 (Socket 370/A)

Pluspunten

• cool uiterlijk
  • snelheidsregelaar

Minpunten

• zeer matige cooling
  • luid

Geluidsproductie (min) Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 1
Koelvermogen Score: 2
Ik heb deze cooler zo'n half jaar geinstalleerd op mijn Athlon XP 2500+ (Barton), voornamelijk omdat hij er cool en degelijk uit zag. Jammer genoeg moet ik hem op de laagste snelheid draaien want anders maakt hij een veel te grote herrie. In combinatie met mijn Antec P160 draait de CPU dan gemiddeld rond de 44° idle, wat oploopt tot 54° onder stress. Warmer dan met de boxed cooler die bij de CPU zat, en met meer lawaai. Het uiterlijk mag er wel wezen. De cooler ziet er echt goed uit, en de subtiele licht effectjes zijn ook wel leuk. Het 3.5" frontje dat wordt bijgeleverd voor de fanspeed controller past niet bij mijn kast, maar dan gebruik ik gewoon het expansiesleufje achteraan de pc, waar ook een plaatje wordt voor bijgeleverd.

Heb jij ook een Cooler Master Jet 7 ACB-V83-U1 (Socket 370/A)?

ik heb em ook en helemaal mee eens :S