Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-V55 (Rood, Zwart) Review

Djofr 5 december 2012, 3.508 views

Sony MDR-V55 (Rood, Zwart)

Pluspunten

• Zit lekker
  • Mooi afgewerkt
  • Goed geluid
  • Mooie kleur

Minpunten

• Soms wat moeite om met een hand op te zetten
  • Het draadje voelt goedkoop aan

Ik heb deze koptelefoon nu ongeveer 4 maanden in mijn bezit en ik draag ze echt altijd. Het geluit is stukke beter dan bij beats by dr dre en ze zitten veel beter. Ik had eerst beats die had ik ongeveer een uurtje op en dan deden mijn oren pijn omdat die gewoon te strak zat. Deze zetten heerlijk ik kan ze ongeveer 4 of 5 uur achter elkaar dragen zonder last van mijn oren te krijgen. Je kan de koptelefoon ook heel goed op een oor dragen door hem scheef te zetten en het geluid is gewoon kraakhelder

Heb jij ook een Sony MDR-V55 (Rood, Zwart)?

Het geluid is dan wel goed van deze koptelefoon, de behuizing niet echt. Na een paar dagen kraakt het ding opeens verschrikkelijk. Heb jij daar geen last van? De kraak zit bij het "halve rondje scharnier".
Bij mij kraakt die een heel klein beetje maar zo weinig dat ik er nog geen last van heb gehad.