Specificaties 2,4GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model) Review

vyor 5 december 2012, 4.576 views

TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)

Pluspunten

• Snel een basisconfiguratie op te zetten, ook zonder de CD. In de website van de router is ook een configuratie-wizard opgenomen.
  • Heldere menustructuur bij het beheren
  • Goed bereik

Minpunten

• Geen

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 5
Omdat er op zolder geen Wifi bereik was (de router staat in de gangkast), moest er iets gedaan worden.
Uiteindelijk besloten om niet een repeater aan te schaffen, maar een 2e router.

Binnen een paar minuten was de basis geconfigureerd. Minder dan een half uur later waren ook de extra instellingen gedaan en waren diverse apparaten verbonden.
Sinds die tijd draait de router probleemloos.

Heb jij ook een TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)?

Hoe heb je de router precies geconfigureerd als bridge? Ik wil ook dezelfde setup (modem/router v internetprovider in meterkast) en tp-link op zolder
Ik heb hem niet echt als bridge ingezet.
Het is eigenlijk een extra wifi-accespoint met eigen naam (zodat je kan zien met welke router je connectie hebt) en je kan ook niet vanaf boven op apparaten beneden komen.

Ben er nog niet aan toegekomen om uit te zoeken hoe ik er 1 wifi-netwerk van kan maken.