Specificaties Bedraad Qwerty met standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US) Review

wolffman 3 januari 2013, 757 views

Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US)

Pluspunten

• de game toets, deze deactiveerd de windows toetsen, erg handig!
  • de media speler toetsen
  • de volume toets
  • de usb aansluitingen (2)
  • voor de fanatieke (role) gamer de programmeerbare toetsen

Minpunten

• de verlichting is niet sterk en heeft maar drie kleuren, rood, blauw en paars. In de reflectie van mijn 3 monitoren zie je de letters niet meer.
  • het bord kan naar voren gekanteld worden maar dit kan maar een heel klein stukje, dit had wat hoger gemogen.
  • De aanslag van de toetsen is een beetje stroperig, er ontbreek een heldere klik. dit komt door het rubberen mat waar de toetsen opzitten. Wel zorgt dit er voor dat je zonder problemen drinken kan morsen op het toetsenbord.

Een korte review van dit toetsenbord. ik heb dit toetsenbord niet meer in gebruik omdat het voor mij niet voldeed.

De reden waarom ik het in eerste plaats gekocht had was vanwege de toetsenbord verlichting, deze was echter niet sterk genoeg om wat aan te hebben.

Heb jij ook een Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty US)?