Acer AL1914ms (19", 12ms, D-sub, Zilver) Review

thaboktor 5 mei 2005, 399 views

Acer AL1914ms (19", 12ms, D-sub, Zilver)

Pluspunten

• Mooi design, Speakers goed weggewerkt,Goedkoop,

Minpunten

• Geen DVI

Er vanuit gaande dat ik de tft nu een paar weken heb, moet ik eerlijk zeggen dat het me niks tegenvalt, de tft was netjes verpakt,geen uiterlijke schade aan de monitor zelf.verder zit er standaard kabels bij (stroom, analoog). beeld kwaliteit is erg goed(prijs,kwaliteits verhouding gezien)hogere resolutie is geen probleem. Tevens heeft deze monitor de optie om hem te bevestigen aan de muur. geen evormatig stroom gebruik geconstateerd. Bij het gamen ervaar ik geen slechte punten, hij draait goed mee, en als laatste de prijs, ik heb hem gekocht voor 385 euro, voor een 19" vond ik het al niet duur, maar hij is nu al te koop voor 280 euro baal ik wel dat ik niet even heb gewacht haha.

zeker een goede optie!!!

• FX5900 XT Nvidia
  • CoolerMaster Stacker
  • 7.1 Digifire Hercules
  • Windows XP

Heb jij ook een Acer AL1914ms (19", 12ms, D-sub, Zilver)?

Ik vind dat 'mooie' design wel meevallen.
Tuurlijk is het persoonlijk maar het materiaal is gewoon goedkoop en zo voelt hij ook aan..

5 uit 5 voor vormgeving is erg overdreven vind ik, ik kan zo mooiere schermen aanwijzen.. :*)