Sony RDH-GTK11iP 2.0 (Zwart) Review

SlqmLqck 19 december 2012, 1.875 views

Sony RDH-GTK11iP 2.0 (Zwart)

Pluspunten

• Goed geluid (vind ik zelf)
  • Goeie Bass.
  • Staand en liggend
  • USB/Mobiel/Ipod/Iphone (alle generatie's)
  • Alles zit ook in de afstandsbediening

Minpunten

• Niet echt 'Portable'
  • Sloom het volume hard/zacht zetten met afstandsbediening

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Tja, toch een mooi model en jammer dat ik nergens (uitgebreide) reviews kan vinden vandaar dat ik er maar eentje maak!

Waarom Sony?

Niet echt van zelfsprekend maar toch, Ik zocht een goeie set boxen/mp3 speler die ik eventueel mee kon nemen naar de voetbal wedstrijden voor in de kleed kamer dat is bij ons zeer belangrijk van te voren. Wij gaan dan ook allemaal op Vrijdag uit dus een beetje uit brakken mag wel.

Aller eerst kwam ik op het idee om een BoomBox van JVC te kopen, maja die in de winkel hebben gezien was ik niet echt 'gepakt' daarom verder gaan zoeken en kwam ik deze tegen, paar tientjes duurder maar dan heb je ook wat.

Installatie

Er kan een USB in, Ipod (alle generatie's!) en een een rode en een witte plugin aan de achterkant. (deze kun je kopen en vervolgens een 3,5mm uitgang van maken zodat hij in je telefoon of weet ik veel wat kan).
Daarnaast kun je het licht nog uit zetten waar ik zeer tevreden over ben, ik zit namelijk niet in een disco als ik dat wel zou willen zou ik er wel naar toe gaan..
Ik ben er alleen nog niet helemaal achter hoe je hem 'helemaal' uit kan zetten zonder dat hij ook maar iets weergeeft.

Bediening

Je krijgt er een afstands bediening bij, daarmee kun je alles uit en aan zetten, ook kun je naar mappen toe dit laat hij dan zien op het LCD schermpje. Wel jammer vind ik het dat als ik hem harder zet met de afstandsbedieing het zo sloom gaat met het volume daarom aan te raden om gewoon er even naar toe te lopen en een flinke draai aan de volume knop te geven.

Geluid

Tja, ik vind het persoonlijk mooi geluid dit is voor iedereen weer anders, de Bass is goed aanwezig en op klein kamers (slaap kamers van 6x4) gaat hij flink hard, dan kunnen de buren ZEKER mee genieten. Maja mijn buurman vertrekt om half 8 s ochtends en komt om 8 uur s avonds thuis dus dat is niet zo'n ramp.

Uiterlijk

Mooi ding, Lichten kun je uit zetten zoals ik hierboven zei en is niet helemaal hoekig maar gaat een beetje omhoog. Ook kun je de Ipod/iPhone gewoon in de houder zetten als je hem recht op zet daar achter zit namelijk een stukje waar je op drukt zodat hij vast blijft zitten, Zeer handig!

Mooi ding en zeker waar voor je geld vooral het geluid!
Ik heb er een weekje op moeten wachten en net geen 200,- betaald. sommige vinden het duur en sommige niet, maar om hem nou mee te nemen naar Renesse/Terschelling of andere jeugd campings, Nee daar is hij net te groot voor tenzij je met je eigen auto gaat.

aantal weken later

Veel plezier van!, buren zijn al een keer langs gekomen om te vragen of hij na 22:00 wat zachter mag. Meestal staat ie rond de 20~25 Max stand word bijna niet gebruik tenzij je alleen thuis bent of ziek natuurlijk.

Heb jij ook een Sony RDH-GTK11iP 2.0 (Zwart)?