XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7 Review

Hoekie213Newbie 25 april 2005, 407 views

XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7

Pluspunten

• Snel, goede prijs- kwaliteitsverhouding

Minpunten

• wat luidruchtige ventilator, speelgoeddoosverpakking

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb deze videokaart aangeschaft om mn al wat oudere xp1800 systeem weer wat mee te kunnen laten komen met de nieuwere games.

Kaartje werkt prima, nog geen problemen mee gehad. Wel wat luidruchtige ventilator, maar daarintegen is de koeling wel weer prima op orde (temp tussen 50-60 graden).

De driver van de kaart is uitgebreid. Je kunt allerlei instellingen doen in het configuratiescherm. Onder meer de kloksnelheid van de kaart verhogen, dit gaat heel makkelijk door middel van een schuifje. Mijn systeem werd nadien toch wat instabiel (graphics vervormden bij halflife2), dus ik maak geen gebruik van deze optie. Is ook niet zo nodig, daar de kaart zo ook al aan mijn eisen voldoet.

Ik heb er 209 euro voor neergelegd, heb hier absoluut geen spijt van gehad tot nu toe. Games zien er weer prachtig uit !!!

Nog een opmerking over de doos. Ziet er uit alsof er een speelgoedrobot (transformer) in zit. Je krijgt er 3 spellen bij die al wat ouder zijn, en niet alles uit de 6600gt halen.

• amd xp 1800
  • asus a7v266-ex
  • 768 MB PC2100
  • maxtor 160 GB 7200
  • Windows XP

Heb jij ook een XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, 2x DVI), PV-T43A-NDF7?