Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Mouse M515 (Zilver) Review

edwincnossen 22 november 2012, 271 views

Logitech Wireless Mouse M515 (Zilver)

Pluspunten

• Scrollen kan in twee verschillende standen. Met en zonder weerstand.
  • Het is een mooie muis om te zien.
  • Ergonomie is prima
  • Geen vervelende knopjes aan de zijkant waar je vaak per ongeluk op klikt.
  • Batterij gaat nu al 14 maanden mee met bijna dagelijks gebruik
  • Geen rood laser lampje aan de onderkant

Minpunten

Deze muis heb ik sinds september 2011. Op het moment dat ik de muis liet vallen en zag dat er nog steeds dezelfde AA batterijen in zitten als bij de aanschaf bedacht ik me. "Dit is wel een verdomd goede draadloze muis" Vandaar dat ik vind dat M515 een dikke duim omhoog plus een positieve review verdient.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M515 (Zilver)?

Weer wat geleerd Zanzibar. Thanx
We zijn nooit te oud om te leren! ;)
Dat rode 'laser' lampje heb je ook niet met een laser muis..
Bij een optische muis heb je dat rode lampje, bij een laser zie je (doorgaans) niets.

Verder kan ik het alleen maar beamen wat hier staat, mijn moeders gebruikt de muis al bijna anderhalf jaar en heeft nog geen batterijen vervangen.