Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech Tablet Keyboard (iPad en iPad2) Review

christiaanvosse 22 november 2012, laatste update op 22 november 2012, 869 views

Logitech Tablet Keyboard (iPad en iPad2)

Pluspunten

• Compatible met alle tablet systemen
  • mooi design

Minpunten

• Het hoesje voelt wat fragile aan
  • de batterij van je tablet loopt door de bleutooth vrij snel leeg.

Al typend op het toetsenbord via ijn iPad(1e generatie) schrijf ik deze review.
Dit toetsenbord is heel fijn, ik moet nog even wennen aan het formaat, het is namelijk wat kleiner dan een normaal toetsenbord, maar dat gaat vrij snel.
De island layout (alle toesen liggen los van elkaar) is vooral een plus punt, hierdoor kun je je beter plaatsen op het toetsenbord en daardoor dus ook sneller typen (vooral voor mensen zoals ik, die niet echt blind kunnen typen). Het hoesje voelt na mijn idee wat fragile aan, als het toetsenbord er niet in zit dan volt het alsof het ieder moment uit elkaar kan vallen, ik ben benieuwd hoelang de hoes het uithoud aangezien ik hem iedere dag mee naar school sleur. Verder is het een mooi sleak zwart/blauw design ook is het wel fijn dat het toetsenbord niet heel licht is. Het toetsenbord werk op 4 AAA batterijen, dit heb ik liever dan een accu vooral omdat je dan nooit met het probleem zit dat de levensduur achteruit gaat.

Al met al is dit een prima product dat ik zeer zou aanraden voor mensnen met een tablet die graag wat sneller tekst willen bewerken. het is geschikt voor zowel iOS als windows en Android.

• iPad

Heb jij ook een Logitech Tablet Keyboard (iPad en iPad2)?

Korte maar bondige review maar Het minpunt "de batterij van je tablet loopt door de bleutooth vrij snel leeg" ligt in principe niet aan het toetsenbord maar aan de iPad.