Specificaties DLNA -support, WiFi - Bekijk alle specificaties

WD TV Live (2011) Review

thvers 13 november 2012, laatste update op 13 november 2012, 3.240 views

WD TV Live (2011)

Pluspunten

• relatief goedkoop
  • makkelijk te instaleren
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen plex ondersteuning
  • kastje lijkt wat traag op de afstandsbediening te reageren

Geluidskwaliteit Score: 4
Aangezien ik niet meer normaal een film op mijn PS3 kon kijken (Cinavia meldingen) en ik hier wel erg gek van werd heb ik er voor gekozen om de WD TV Live te kopen bij Mycom.

Hiermee kon ik weer al mijn films streamen vanaf mij whs2011 homeserver met ondertiteling (gelukkig)

De beeld en geluids kwaliteit zijn gewoon goed via de hdmi kabel.
Het gebuiksgemak is ook prima al heb ik het gevoel dat het kastje wat traag reageerd op de afstandsbediening maar dit is niet storend gelukkig.

Het nadeel van dit kastje is dat het geen plex ondersteund wat ik voor mijn ipad/android/tablet en pc's gebruik, hierdoor heb ik helaas geen mooi overzicht van al mijn films/foto's en muziek.

Heb jij ook een WD TV Live (2011)?