Specificaties Actie, Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Battlefield 3 Premium, PC (Windows) Review

DarkBlazer 9 november 2012, laatste update op 12 november 2012, 671 views

Battlefield 3 Premium, PC (Windows)

Pluspunten

• Uitleg over de inhoud van de nieuwe DLC's in video's die beschikbaar zijn voor premium players.
  • Double XP days waarin het XP 2x zo veel waard is wat je verdiend.
  • Weapon upgrades door middel van premium objectives.
  • Nieuwe gameplays beschikbaar

Minpunten

• Te duur om te kopen via Origin.
  • Voor elke nieuwe DLC moet je handmatig controleren naar updates.
  • Via Battlelog als er een update beschikbaar is voor de webclient moet je deze met de hand installeren.
  • Origin afhankelijk voor de login gedeelte (als Origin niet werkt dan werkt Battlefield 3 ook niet voor de multiplayer)

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
Sinds een paar maanden heb ik Premium en gelijk wat me opvalt is dat wanneer er een nieuwe expansion pack aankomt dat deze een goede 1 a 2 weken van te voren beschikbaar is voor de premium members. Normaal kosten de DLC rond de 15 euro per stuk maar door de Premium kosten ze 10 euro per stuk en heb je ze direct wanneer ze beschikbaar zijn.

Met het Premium account wat ik ook op gemerkt heb is dat je extra objectives hebt wat je vrij kunt spelen voor verschillende wapens (denk hierbij aan extra camo's) en verschillende dog tags die alleen beschikbaar zijn voor de Premium.

De video's wat beschikbaar word gesteld door de ontwikkelaars geeft meer inzicht over de levels hoe en wat, bijvoorbeeld wat wel mogelijk is voor gebruik van schuil plekken en eventueel soms ook waar je ze kunt vinden. Ook wordt er meer uitgelegd over de nieuwe gameplay die bij de expansion packs bij komen.

Om aan de nieuwe DLC te komen via je premium moet je soms handmatig kijken naar updates. Dit is niet altijd even makkelijk en geeft met de tijd ook stress met zich mee. Overal is het geen slecht pakket.

Heb jij ook een Battlefield 3 Premium, PC (Windows)?

Je zegt dat het overal geen slecht pakket is maar waarom dan als algemene beoordeling zeer slecht?
bedankt voor het reageren hierover. ik zie dat ik een fout heb gemaakt tijdens het posten van deze review. deze zal ik gelijk aanpassen zodat het ook klopt

::EDIT::
Review beoordeling aangepast