Specificaties 4" • 800x480 • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S Duos GT-S7562 Wit Review

mad 9 november 2012, 4.496 views

Samsung Galaxy S Duos GT-S7562 Wit

Pluspunten

• DUAL active SIMs (!)
  • Ligt lekker in de hand, niet te groot of te dik.
  • Prijs/Prestatie (gekocht bij amazon.de!)

Minpunten

• Geen oordopjes of handleiding meegevelerd (is voor mij niet nodig) Maar toch het melden waard.

Dit toestel is ideaal wanneer je 2 sims hebt. Een voor prive en een zakelijk. Dit is de reden waarom ik dit toesel gekocht hebt. Beide sims zijn actief! Je kan met dit toestel dus gebeld worden op beide sims. Verder kun je de (gelijktijdig) ene SIM gebruiken voor je dataverkeer en de ander om te bellen. Vanuit je contact lijst kun je kiezen bepalen welke SIM je gebruikt om te SMS's. Ook kan je zeer eenvoudige switchen om een SIM de default te maken, met daarbij zijn eigen achtergrond.

Het toestel is kleiner en platter dan ik verwacht had. Ik had een Samsung Galaxy Ace S5830, deze is maar net even kleiner en dikker dan deze.

Het LCD scherm is prachtig, hoewel geen amoled, maar door de relatieve hoge resolutie ziet het scherm er mooi uit. In praktijk gebruik zit je toch niet uren achter dit scherm.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S Duos GT-S7562 Wit?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8