HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA)

Specificaties 17,3" • 1600x900 • 320GB • Overig - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA) Review

dzen 7 november 2012, 448 views

HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA)

Pluspunten

• groot 17 inch scherm
  • handige touch media toetsen
  • geweldige speakers

Minpunten

• slechte bouwkwaliteit
  • oplaadsysteem snel defect
  • videokaart

Ik heb deze laptop nu ongeveer bijna 2 jaar, en ben er over het algemeen wel tevreden mee. Het enige wat mij stoort is dat de kwaliteit van de oplader erg slecht is. Ik heb al 2 keer een nieuwe bij HP afgezeurd, en ik heb er 2 accu's doorheen gejaagd. Ook is hij 2 keer ter reparatie teruggeweest naar HP, een keer omdat er iets mis wat met het toetsenbord, en een keer omdat de aansluiting de oplader niet goed pakte, en omdat de ventilator op hol was geslagen en een erg krasgeluid maakte, en dus ook de laptop veel te warm werd. Verder ziet hij er erg netjes uit, en heeft verder best redelijke specificaties voor de prijs. Groot pluspunt zijn de speakers, dankzij de ingebouwde subwoofer. Ik heb geen andere laptop met beter geluid gehoord. Ook het 17 inch scherm is erg fijn (is wel weer een beperking met mobiliteit), alleen de klep had wel wat robuuster gemogen. Verder is de videokaart ook niet echt super.

Heb jij ook een HP Pavilion DV7-3120ED (WA136EA)?