Specificaties 16 speed DVD-brander met PATA-33 aansluiting - Bekijk alle specificaties

NEC ND-3500 16x (Dual-layer) Review

telefoontoestel 24 april 2005, 344 views

NEC ND-3500 16x (Dual-layer)

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.
  • Brandkwaliteit uitstekend.
  • Geluidsniveau behoorlijk

Minpunten

• Nog niet tegengekomen.

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 5
Schrijfsnelheid Score: 4
Leessnelheid Score: 4
Ik ben nu enkele maanden in bezit van deze brander en heb al menig schijfje hiermee gebrand. Ik heb de drive geflashed met een hacked firmware versie van Liggy's welke de prestaties idd behoorlijk heeft verbeterd. Ik brand nu met gemak een complete dvd op 16x (ook 12x dvd's en 12x bij 8x dvd's). Tot nu toe geen enkele foutieve DVD eruit gekregen en dmv de bitsetting kunnen ze in elke dvd speler worden afgespeeld. Met het geluidsniveau heb ik totaal geen problemen, aangezien deze bij mij nauwelijks hoorbaar geluid produceert. Enkel op volle snelheid bij lezen hoor je een licht zoemend geluid.

Heb jij ook een NEC ND-3500 16x (Dual-layer)?

heb zelf de 1300a werkt ook goed met orginele firmware.