TP-Link JetStream 16-Port Gigabit L2 Managed Switch with 2 SFP Slots (TL-SG3216) Review

brambo123 4 november 2012, 2.943 views

Features Score: 4

Ik gebruik deze switch sinds 8 maanden in huis.
Had eerste een 5 poort gigabit switch, maar wou graag meer poorten en vlan ondersteuning.
Uiteindelijk bij deze switch uitgekomen vanwege de prijs en features.
Is eigenlijk precies wat je van een switch met deze specs mag verwachten.
Alles werkt gewoon netjes zoals het hoort.
Tussen mij computer en mijn homeserver haal ik ongeveer 960Mbps volgens iperf.
Tot nu toe geen enkele vastloper gehad.

Heb jij ook een TP-Link JetStream 16-Port Gigabit L2 Managed Switch with 2 SFP Slots (TL-SG3216)?