Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Rapoo E6300 (Zwart) Review

juffrouw-toetsNewbie 4 november 2012, 736 views

Rapoo E6300 (Zwart)

Pluspunten

• Voelt fijn aan zolang je er niet echt mee wilt typen

Minpunten

• Slechte batterij prestatie, oplaadbaar zowel als Alcalide is te snel leeg voor bureau werk.

Dit toetsenbord was mijn eerste wireless keyboard ervaring.

Voor dagelijks pc gebruik waar computer lang aan staat is dit keyboard ongeschikt.
De batterij is al leeg na twee dagen en dat is te merken aan steeds meer uitvallende toetsaanslagen. Na een week en 8 batterijen later werd ik kriegel van elke toets aanslag contoleren of dat ook op scherm verscheen.

• PC

Heb jij ook een Rapoo E6300 (Zwart)?