Noctua NH-D14 Special Edition (LGA 2011) Review

BoY-z0nDeRMaN 1 november 2012, 546 views

Noctua NH-D14 Special Edition (LGA 2011)

Pluspunten

• Koelt uitstekend
  • Weinig tot geen geluidsproductie
  • goedkoop

Minpunten

• om toch iets te noemen, was de montage wel gemakkelijker maar misschien dat ze de veren bij het vast schroeven wat langer kunnen maken zodat deze sneller aan bijde kanten vast gezet kan worden.

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Gisteren dit beest geinstalleerd en ik schrok van de grootte, maar alles was perfect uitgemeten bij het geheugen en ik kan ook kiezen hoe ik de koeler kon monteren voor de juiste airflow.

Heb jij ook een Noctua NH-D14 Special Edition (LGA 2011)?

vanaf 66 euro kan ik nou niet goedkoop noemen, overigens wel een erg karige review, je had wel wat meer info over de koelprestaties kunnen geven..
66 is veel, maar dit is een BEEST! Ik vind de prijs wel meevallen voor wat hij presteert. Volgens mij kun je geen koeler vinden onder de 100 met betere koelprestaties. Moet ik nou echt geloven dat de geluidsproductie minimaal is... Dit is geen review.