Need for Speed: Most Wanted (2012), PC (Windows) Review

dutchdroopy 31 oktober 2012, laatste update op 1 november 2012, 499 views

Need for Speed: Most Wanted (2012), PC (Windows)

Pluspunten

• grapichs
  • auto's
  • muziek
  • autolog
  • spannend
  • simpel van auto wisselen

Minpunten

• "pimpen"
  • makkelijk crashen

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 4
het is zeker een goed spel, de grapichs zijn erg mooi.
Dit is een Game waar ik al een tijd naar heb uitgekeken omdat ik z'n voorganger erg lang gespeeld heb.
Wat ik zo leuk vond aan het eerste deel was dat je zelf je baan omhoog moest werken door middel van auto's kopen, uiterlijk pimpen, en ook de binnekant sterk verbeteren.

Dat is jammer genoeg niet terug te merken bij Most Wanted 2.
je begint in een Aston Martin waarmee je richting een 'jackspot' moet rijden, om daar je "eerste auto" op te halen.
Je komt aan en er staat een 'Brand New' Porsche 911 voor je klaar.
dit vond ik erg jammer. Ik had gehoopt dat je weer door middel van races en geld verdienen je alles kon pimpen maar dit was niet het geval.

Daarin tegen zijn de grapichs super, en ook is het geluid per auto goed aangepakt, met een mooie resolutie van 1920x1080 vond ik het spel prima spelen.

Tijdens het spelen kwam ik er achter dat je ook makkelijk je auto kan repareren en van kleur laten veranderen door simpelweg langs te gaan bij een tankstation. je rijd er onderdoor en je hebt een nieuwe lak erop en je auto is weer 100%.

Met een race kan je onderdelen winnen, bijvoorbeeld word je tweede dan krijg je alleen de 'off road' banden, maar word je eerste dan win je 'nitro' EN 'off road' banden.

Het spel was toch niet zoals verwacht en dat is wel jammer voor de rest is het een hartstikke mooi spel.

Heb jij ook een Need for Speed: Most Wanted (2012), PC (Windows)?

Thanks voor je review. Enig idee of het spel op multi screen te spelen is???
ik neem aan van wel maar weet dit niet zeker :X