Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Creative WP-450 (Aluminium, Zilver, Zwart) Review

MazterMichiJNewbie 25 oktober 2012, 506 views

Creative WP-450 (Aluminium, Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Makkelijk te connecten aan je apparaten, goed geluid, makkelijk te bedienen met de knoppen op de koptelefoon. Mooi design, makkelijk op te bergen

Minpunten

• Doet soms moeilijk na het uitschakelen om te reconnecten, en als je een app gaat doen op je smartphone. Verder is het bovenste stuk minder comfortabel doordat er geen kussentje zit, dat kan leiden tot irritatie in de nek of op je hoofd, maar erg hinderend is het ook weer niet.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
De Creative WP-450 is een handige bluetooth-koptelefoon, een mooi ontwerp (heeft wat weg van Beats by dr. Dre solo, maar dat is zeker geen minpunt), en fijn dat ik eindelijk van al die snoertjes afben, te lang, te kort, de jack die kapot ging. Ook fijn is dat er een invisible mic in zit, zodat ik gewoon ermee kan bellen zonder mijn telefoon uit mijn broekzak te halen, als ik op de fiets zit of in de trein, bus of auto.

• Samsung Galaxy S plus

Heb jij ook een Creative WP-450 (Aluminium, Zilver, Zwart)?