Logitech MX610 Laser Cordless Mouse (USB) Review

GdM 26 februari 2008, 322 views

Logitech MX610 Laser Cordless Mouse (USB)

Pluspunten

• Ligt goed in de hand, is soepel en werkt prettig. De knoppen op de muis werken ook erg goed, en zijn handig in gebruik.
  • Logitech wilde na meer een jaar in gebruik de muis gewoon terugnemen.

Minpunten

• Na een tijdje begint de muis te haperen, en zich stoterig over het scherm te bewegen, op die manier is hij vreselijk onnauwkeurig.
  • Logitech heeft leverancier laten zitten, met teruggave van nieuwe muis, gelukkig dat leverancier zelf zo vriendelijk was, alvast een nieuwe te versturen.

In oktober 2006 deze muis aangeschaft omdat dit toen de enige linkshandige ergonomische muis was. Hij ligt ook erg prettig in de hand, en werkt op alle ondergronden.
Verder is de muis erg precies, (wanneer hij niet gaat haperen)
Ik gebruik de muis in combinatie met een notebook. De ontvanger is dus redelijk dichtbij.
Omdat hij veel haperde heb ik op advies van logitech de muispoort gebruikt ipv de usb. Daar deed hij het veel beter, maar waren sommige knoppen niet meer te gebruiken. Een jaar later met een nieuwe laptop, zat deze poort er niet meer op, en begon de ellende opnieuw, maar mocht ik de muis via mijn leverancier terugsturen. Na drie maanden bellen, heb ik eindelijk een nieuwe, maar ook deze geeft de haperingen.
Weer ben ik in gesprek met logitech. Maar ik vrees dat ik gewoon naar een andere muis moet gaan zoeken.

Heb jij ook een Logitech MX610 Laser Cordless Mouse (USB)?

Al eens een muismat geprobeerd?
Stofjes voor de sensor weggeblazen/-zogen/-veegd?
Zeer korte review, waarom heb je hem gekocht (linkshandig, leg uit waarom precies deze en niet een symetrische). Functieknoppen? Tussenkopjes, conclusie, aanschafprijs, instelbare resolutie? ik mis een heleboel, ook evt een foto zou handig zijn...
Kijk ook eens naar mijn reviews en probeer dat hier ook toe te passen.....