Logitech Wireless Mouse M215 (Zwart) - Reviews

Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Mouse M215 (Zwart) Review

Nightscope 24 oktober 2012, 125 views

Logitech Wireless Mouse M215 (Zwart)

Pluspunten

• Simpel, goedkoop, compact en functioneel.

Minpunten

• De reciever heeft mij na 1 jaar in de steek gelaten door niks meer van mijn muis te ontvangen. Als ik mijn muis ook opborg in mijn tas dan wil de kapje van de muis weleens afkomen, dus dat is ook minder.

Deze muis spreekt voor zich. 1 batterij in de muis en de reciever (dat tevens in de muis kan worden opgeborgen als je het mee wilt nemen), gaat de computen in. Hierna herkent winodws bijna altijd de drivers en werkt prima.

Heb jij ook een Logitech Wireless Mouse M215 (Zwart)?