1 review

Sony MDR-EX10LP (Wit) - Reviews

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-EX10LP (Wit) Review

christiander96 15 oktober 2012, 370 views

Sony MDR-EX10LP (Wit)

Pluspunten

• Bass
  • Kwaliteit
  • zeer luid
  • goedkoop

Minpunten

• goedkoopachtig snoer

Voorwoord.

Zelf heb ik deze oortjes gekocht omdat mijn andere oortjes kapot zijn gegaan en ik zag deze toevallig bij de Mediamarkt voor 14 euro! (vind ik best wel goedkoop) en ik raakte er wel geinteresseerd in omdat ik Sony erg goed vind en omdat het wel matcht met mijn Xperia telefoon.

Verpakking.

Deze oortjes zijn verpakt in een relatief simpele plastic verpakking die makkelijk opengaat.
Eenmaal in de verpakking vond ik de oortjes (duhh!) en een paar grote en kleine rubbertjes om het voor je oor goed passend te maken en natuurlijk een handleiding (gelijk weggeflikkert).

Kwaliteit.

De kwaliteit van deze oortjes vind ik erg goed en ze zijn ook zeer luid en vooral de bass is erg goed.
Wat mij wel tegenvoel was het snoer omdat het best wel goedkoop aanvoelt.

Conclusie.

Zelf vind ik dit erg goede oortjes voor de muziek die ik luister.

• Sony Ericsson Xperia Play
  • Windows 7

Heb jij ook een Sony MDR-EX10LP (Wit)?