Specificaties 10,1" (1024x600), Android 4.0, WiFi - Bekijk alle specificaties

Archos Arnova 10b G3 8GB (capacitief scherm) Zwart Review

ruudfleurenNewbie 14 oktober 2012, 759 views

Archos Arnova 10b G3 8GB (capacitief scherm) Zwart

Pluspunten

• Op zich een mooie prijs kwaliteits verhouding.
  • Ik heb hem met name voor snel even op internet het weer en files te bekijken.
  • Als e reader gebruiken, en ik en de kinderen gebruiken hem voor spelletjes.

Minpunten

• Slechte service.
  • Intern geheugen voor de apps is maar 500Mb en misschien is het een probleem van mijn tablet maar ik kan het niet vergrote terwijl ik nog 5.5Gb ruimte over heb voor andere zaken.

Op zich een mooie prijs kwaliteits verhouding.
Ik heb hem met name voor snel even op internet het weer en files te bekijken.
Als e reader gebruiken, en ik en de kinderen gebruiken hem voor spelletjes.
Alleen heb ik een probleem met het geheugen.
Het intern geheugen is 8Gb en in het opslag scherm zie ik in totaal maar 500Mb voor apps en die is al snel vol terwijl ik nog 5.5Gb lege ruimte heb.
Ik heb 2 maal via de arnova site een vraag gesteld over dit probleem maar krijg wel een bevestiging dat het aangekomen is echter zonder trackingnr.
Daarna 3 maal gebeld met de helpdesk en een tracking nr gekregen en ze zouden me terug bellen zonder gehoor. Daarna weer gebeld over deze klacht en ze vertelde me dat ze die dag eigenlijk zouden terug bellen en hebben weer alles in het systeem ingeklopt en zouden me de dag erop weer terug bellen zonder gehoor.
Waardeloze sevice en daarom zou ik hem al niet kopen.

Heb jij ook een Archos Arnova 10b G3 8GB (capacitief scherm) Zwart?

Goed dat je een dergelijke ervaring deelt met anderen! Met wat plaatjes en wat uitgebreider verhaal zu je al snel meer sterren scoren. Je geeft duidelijk aan wat je goed en slecht vindt, echter in de beschrijving van het daarvoor bestemde veld staat bij het aanmaken van een review het volgende:
''Geef een korte opsomming.''
Dit zie ik bij jou niet echt terug, probeer volgende keer het uitgebreide verhaal in de review zelf te stoppen en de goede en minder goede eigenschappen puntsgewijs op te sommen i.p.v. een aantal zinnen.