Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion g6-2052sd Review

gangstahh 2 oktober 2012, laatste update op 3 oktober 2012, 540 views

HP Pavilion g6-2052sd

Pluspunten

• Volledige Windows 8 ondersteuning
  • Dolby Digital Advanced Audio
  • Prijs/Kwaliteit

Minpunten

• Processor heeft enkel wel eens wat moeite

INLEIDING :
Ik heb nu sinds een week deze laptop, ik gebruik hem in feite alleen maar voor school werk (informatica opleiding) dus over het algemeen alleen maar typen in WORD, en programmeren in Notepad ++ .
Voor deze doel einden is deze laptop zeker geschikt, ik heb voor deze laptop gekozen omdat hij niet duur was (399 eu) en zelf maar een arme student ben ;p
Als ik wil gamen pak ik mijn pc wel of mijn Xbox, dat ter zeide.

Toetsenbord & Touchpad :
Qwerty, de toetsen zijn goed te bedienen, ik vind het persoonlijk erg lekker typen en ram zo hele zinnen weg op dit toetsenbordje ;) De toetsen zitten niet aan elkaar vast maar er zit wat ruimte tussen wat ook handig kan zijn voor mensen met wat "dikkere" vingers.

Het touchpad is goed bedienbaar verder zitten er ribbels op waardoor als je een keer vochtige vingers hebt altijd nog gebruik maken van het touchpad niet dat die dan niet reageert. Tevens zit er een button op als je deze 2 x aan klinkt schakelt het touchpad uit, wat erg handig kan zijn als je een externe muis hebt aangesloten.

Beeld&Geluid :
Het beeld is erg scherp, met zijn 15.4 inc sherm zijn films heerlijk mee weg te kijken. De kleuren worden mooi weergegeven. Wat wederom ook erg mooi is is het Dolby geluid, het klinkt erg goed naar mijn idee voor een laptop.
Dus dik tevreden daar mee.

WIINDOWS 8:
Ik heb Windows 8 ge´nstalleerd op deze laptop, het verbaasd mij hoe snel dit werkt, mijn laptop start sneller op dan mijn pc die tevens een SSD heeft. Mijn laptop (nog) niet ;(
Windows 8 is misschien een hele verandering voor velen maar het is gewoon even wennen, als je het een maal doorhebt is er prima mee te werken.

Dit laptopje ondersteund Windows 8 dan ook volledig, het enigste wat ik aan driver's bij moest installeren was de SD kaart lezer, niet zon ramp ik gebruik dat ding niet eens :p

-----
Word nog aan gewerkt.

Heb jij ook een HP Pavilion g6-2052sd?