Corsair Flash Survivor (V1) 32GB Zilver Review

88Weighed 25 september 2012, 778 views

Corsair Flash Survivor (V1) 32GB Zilver

Pluspunten

• Robuust

Minpunten

• Vrij groot

Met de Corsair Flash Survivor 32GB in handen, mijn eerste USB3.0 device. Mijn laptop beschikt over USB3.0 en herkent deze direct als een 3.0 device. De dataoverdracht gaat heerlijk soepel op deze wijze.

De Survivor is gemaakt om veel te kunnen weerstaan, maar eerlijk gezegd heb ik dat niet nodig. Het apparaat voelt echter wel robuust aan door de metalen behuizing.

Sommigen zouden het als als hinderlijk kunnen ervaren dat je de dop eraf moet schroeven om hem te kunnen gebruiken.

Heb jij ook een Corsair Flash Survivor (V1) 32GB Zilver?

Indien vies kun je 'm ook in de wasmachine stoppen. Die van mij kwam er mooi glimmend uit.