Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) Review

Richard! 22 september 2012, laatste update op 22 september 2012, 1.824 views

Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)

Pluspunten

• De geluidskwaliteit is er met grote stappen op vooruit gegaan.
  • Mooi vol geluid met goede basweergave en prima mid en hoog
  • Betere pasvorm en comfort
  • Dezelfde prijs.

Minpunten

• Die heb ik tot nu toe nog niet ondervonden.

Vandaag de Earpods gekocht met de hoop dat deze voornamelijk beter zouden zitten, de geluidkwaliteit niet eens echt over na gedacht. Voordat ik ze kocht even getest en ik was aardig verbaasd.

Het verschil met de oude earphones is erg groot naar mijn mening, zowel de pasvorm als het draagcomfort is er met grote stappen op vooruit gegaan. Wat mij vooral aangenaam veraste is de geluidskwaliteit. Nummers komen beter tot hun recht (zover dat met oordoppen kan). De volume is veel hoger dan voorheen en het geluid is voller en mooier, de basweergave is goed in orde.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben zeer tevreden waar ik dacht even nieuwe earphones te kopen met hopelijk een betere draagcomfort krijg ik een mooi setje earpods die er mooi uitzien, fijn zitten en een geweldige geluidskwaliteit hebben voor hetzelfde geld. Ik heb de earpods gelijk vergeleken met de 80,- kostende inears van Apple en de kwaliteit ligt aardig dicht bij elkaar. De inears sluiten wat beter af en isoleren beter het omgevingsgeluid, maar dat is vrij logisch voor Inears.

Heb jij ook een Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit)?