Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth - Reviews

Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth Review

eombah 18 september 2012, laatste update op 18 september 2012, 444 views

Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth

Pluspunten

• geen

Minpunten

• precisie, lag

ik heb gisteren 5 van deze muizen zakelijk aangeschaft. ze worden hier op tweakers goed gereviewed, een collega van mij had er ook een en ook hij was enthousiast. besteld bij bol.com, volgende dag in huis dat is mooi.

maar wat een tegenvaller. precisie is zeer slecht, hij "lagt", loopt achter de feiten aan, bloedirritant. op diverse fora vind ik dit gedrag terug zie https://www.google.nl/search?q=Logitech+V470+lags.
heb ze alle vijf direct geretourneerd, dat lijkt dan wel weer handig te gaan bij bol.com.

• dell latitude e6430
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Logitech V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth?