Conceptronic CLLSPK21 Review

MuisM4t 14 februari 2008, 743 views

Conceptronic CLLSPK21

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Lage prijs
  • 2.1
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen super uiterlijk

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Omdat ik deze speakerset tegenkwam voor ¤15 bedacht ik na een review bekeken te hebben dat dit een prima vervanger zou zijn voor mijn oude 2.0 Dell speakertjes.

De set was goed verpakt. Extra meegeleverd, behalve gebruikelijke kabels en de speakerset zelf, was een kabeltje om een mp3 speler aan te sluiten. Handig en werkt goed ! Handleiding was niet in het Nederlands maar wel duidelijk genoeg.

De set bestaat uit één subwoofer (30 W) + 2x10 Watt speakertjes voor de hoge tonen. Het uiterlijk van vooral de speakertjes is niet super, ze vallen meer in de categorie "degelijk". De set is erg stevig gebouwd en valt het gebruik van goedkope materialen erg mee. Alles voelt stevig en solide aan.

De set speelt mijn muziek erg goed en mooi af. Bass is niet té overdreven aanwezig , maar je hoort hem wel wanneer dat nodig is, de verhodudingen zijn goed. De set produceert een erg helder geluid en produceert ook in games erg helder geluid.

Voor de prijs (nu rond ¤30)is de set zeker aan te raden. De set produceert prachtig geluid en ziet er behoorlijk uit.

• Onboard Realtek HD audio op P35-DS3P
  • Apple Ipod Mini

Heb jij ook een Conceptronic CLLSPK21?

danke voor je korte en bondige review.
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je voor een low budget speakerset bent gegaan.

Je draait een p35 mobo (+intel core 2 duo neem ik aan etc) hebt een ipod, dan willen de meeste mensen toch een redelijke geluidskwaliteit speakersetje?

Of is dit gewoon puur om iets beter geluid te krijgen en luister je echt muziek op een muziekinstallatie ofzo :)
Ik gebruik de speakertjes bij mijn pc alleen om af en toe wat gedownloade muziek te luisteren en voor het geluid bij games.

Ik vind deze set daarvoor voldoende geschikt, ik luister toch niet zo veel muziek op mn pc.