Samsung SE-208BW Zwart Review

kreekie956Newbie 4 september 2012, 808 views

Samsung SE-208BW Zwart

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik, Draadloze backup, Rechtstreeks afspelen/streamen, Wisselen landcodes, Stand-alone functie en opneembaar in netwerk

Minpunten

• Geen blu-ray, Geen mobiele accu en niet onbeperkt wisselen tussen landcodes

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 4
Schrijfsnelheid Score: 3
Leessnelheid Score: 4
Dit apparaat is werkelijk uniek in zijn soort en bijzonder handig. De plug-and-play functie komt geheel tot zijn recht met het streamen van de DVD’s. Juist deze functie maakt in mijn ogen dit apparaat zo uniek. Niet meer wachten tot het rippen is voltooid, maar rechtstreek afspelen en streamen van je favoriete film. Tijdens mijn vakantie heb ik hier veel plezier van gehad. Tevens (draadloos) een backup maken van mijn vakantiefoto’s, is zeer makkelijk met de Smarthub. Naast de plug-and-play functie van het apparaat is de App zeer gebruiksvriendelijk. Na de update van de App nauwelijks tot geen storingen meer gehad. Wel had ik graag een mobiele accu gezien, zodat (net)stroom niet altijd een vereiste is. Echter is dit met een omvormer in de auto makkelijk te verhelpen.

Voordelen van de hub zijn het wisselen tussen landcodes (beperkt aantal keer), de stand-alone functie (zonder Wifi), gelijk afspelen zonder rippen en de mogelijkheid op de hub op te nemen in je netwerk. Kortom, ik ben er zeer tevreden mee. Het is de link tussen mijn DVD-speler, het Wifi netwerk en de apparaten voor het bekijken van mijn favoriete film(s). Hopelijk volgt er een model met blu-ray functie en een mobiele accu. Dan ben ik de eerste in de rij voor dit apparaat.

• Samsung Galaxy SII
  • Windows 7

Heb jij ook een Samsung SE-208BW Zwart?