Sony MDR-XB700 (Zilver) Review

klaasje11 23 augustus 2012, laatste update op 23 augustus 2012, 624 views

Sony MDR-XB700 (Zilver)

Pluspunten

• zuivere bass
  • earpads 'om het oor'
  • niet duur
  • veter draden
  • hoes
  • prijs

Minpunten

• kort snoertje

hallo allemaal, dit wordt niet echt een review maar meer een oproep aan alle hardcore en hardstyle fans die een koptelefoon zoeken: je hebt je ultieme koptelefoon zojuist gevonden !! :P
ook werk ik een paar details uit.

-voor normale muziek (coldplay, pearljam, u2 enz.) klinkt deze koptelefoon gewoon erg goed maar als je een elektronische muziek stijl erop los laat heb je echt DE HEMEL op je oren.
(dan snap je pas echt waarom ze 'trance-muziek' zo noemen ;) )
als of je midden in het nummer zit, fantastisch, perfecte bass, mooi zuiver zonder overdreven dreunen.

-de earpads liggen fijn om je oor en niet erop wat ervoor zorgt dat je geen last van je oren krijgt zoals ik eerder wel eens had. de earpads zijn van leer net als een deel van de hoofdband, de rest van de hoofdband is alluminium, het gedeelte waar de speakers op vast zitten lijkt miss. ook van alluminium maar is van hard plastic.

-tenslotte heeft deze koptelefoon platte kabels zogenaamde 'veters' zoals de Monster-Beats oortjes, dit zou er voor moeten zorgen dat de draad uit de knoop blijft, en het lijkt ook te werken, tot nu nog geen last gehad van knopen in de draden.

-in de verpakking zit naast de koptelefon en een handleiding ook een zachte leren hoes, wat in deze prijsklasse niet echt gewoon is.

-het enige kritiekpunt dat ik gevonden heb is dat het snerje wat aan de korte kant is, voor een telefoon of mp3-speler is deze goed maar als je pc onder je bureau hebt staan kan dit voor problemen zorgen.

ik hoop iedereen geholpen te hebben met het maken van een keuze.

Heb jij ook een Sony MDR-XB700 (Zilver)?

Beste klaasje,

Heb jij deze koptelefoon nogsteeds in funtionerend bezit?

Mvg.
zeker weten!

hij maakt nog elke dag de 1,5 uur die ik op de fiets door breng om mijn stagebedrijf te bereiken een stuk aangenamer.