Gigabyte GA-8KNXP, i875P (Lan, Sound, 1394 Sata, Raid) Review

..Piet.. 23 april 2005, laatste update op 23 april 2005, 247 views

Gigabyte GA-8KNXP, i875P (Lan, Sound, 1394 Sata, Raid)

Pluspunten

• Veel features, veel uitbreidingsmogelijkheden, stabiliteit, overklokbaarheid, meegeleverde spullen (kabels etc.)

Minpunten

• Standaard twee fans (northbridge en DPS2), prijs (maar is het wel waard)

Layout Score: 4
Dit bord kocht ik omdat ik op zoek was naar een goed bord met veel uitbreidingsmogelijkheden, waar ik ook wel wat geld voor over had. Ik heb hier nog steeds geen spijt van, het is een fantastisch bord. Het bord zit in m'n pc waar ik altijd op werk. In combinatie met een P4 3.2C @ 3.6C, 1GB RAM en 2x Maxtor 80Gb SATA in RAID0 (op onboard Intel controller) werkt dit als een speer, en zeker ook stabiel. In vergelijking met andere 875P borden vind ik dit bord eruit blinken vanwege de meegeleverde features (connectoren, kabels, etc etc). Verder heb ik qua overklokken en stabiliteit geen ervaringen met andere 875P borden. Het kost wat, maar dan heb je ook wat! Een investering in een goed moederbord die zichzelf heel snel terugverdiend.

Heb jij ook een Gigabyte GA-8KNXP, i875P (Lan, Sound, 1394 Sata, Raid)?