Akasa Paxmate Plus Noise Reduction mat (Bigtower) Review

MadMarky 5 februari 2008, laatste update op 14 februari 2008, 537 views

Akasa Paxmate Plus Noise Reduction mat (Bigtower)

Pluspunten

• Makkelijk verwerkbaar, zelfklevend
  • dempt hoge tonen en geruis goed

Minpunten

• bijna geen effect tegen lage tonen

Bewerkbaarheid Score: 5
Isolatie Score: 4
Ik heb deze matten nu al geruime tijd in gebruik als geluidsisolatie van m'n server, welke op de slaapkamer staat. Ze zijn vooral geschikt voor het dempen van hoge tonen en ventilatorgeruis. Mijn serverkast is van hout en dempt van nature al veel lage tonen, de matten gebruik ik om de rest te isoleren. Vooral bij hout heb je anders veel last van geluidsreflectie.

De matten zijn gemaakt van een dun, stevig foam dat eenvoudig op maat te snijden is met een stanleymesje. Tip: snij een mat half door en je kunt ze gebruiken in een 90 hoek.

Heb jij ook een Akasa Paxmate Plus Noise Reduction mat (Bigtower)?

Precies wat ik wilde weten, gelukkig geen hele pagina tekst!
En bedankt voor de tip :)