Sennheiser PMX 680 Sports (Geel) Review

Silenthunter 26 juli 2012, laatste update op 26 juli 2012, 698 views

Sennheiser PMX 680 Sports (Geel)

Pluspunten

• Goed geluid
  • Stevig
  • prima draagcomfort

Minpunten

• Tot nu toe geen

Voorgeschiedenis
Sinds augustus 2011 probeer ik 2 keer in de week hard te lopen, maar dat lukt me niet zonder muziek.

Makkelijk met mijn telefoon en een armband.

Omdat de losse oortjes makkelijk uitvallen op zoek gegaan naar een sport koptelefoon met een beugel ik heb hem gevonden bij de BCC voor iets van 27,50 das een mooie prijs voor een product van Sennheiser/Adidas.

Duurzaamheid
Na een jaar werkt hij nog prima, nog helemaal geen op of aanmerkingen.

Comfort/Geluidskwaliteit/bediening
Hij voelt stevig aan, heeft goed geluid, een kabel die lang genoeg is en een makkelijk bedienbare volumeknop (zelf als die onder je shirt zit en je wilt hem bijstellen).

Iets extra's over de kabel (op tweakers staat 50cm) dat is t/m de volume knop. De kabel daaronder kun je los klikken en is iets van 75cm. Lang genoeg dus (totaal 125cm).

Gebruik bij het sporten
Qua omgang met zweet en water ook geen enkel probleem. (zweet genoeg :D ) maak hem ook schoon met een natte doek.

Dus als je makkelijk en goede koptelefoon zoekt voor het sporten, raad ik deze van harte aan.

Heb jij ook een Sennheiser PMX 680 Sports (Geel)?