WD Black (2010, SATA-600), 1TB Review

MrAwesomFace 26 juli 2012, 829 views

WD Black (2010, SATA-600), 1TB

Pluspunten

• De snelheid en betrouwbaarheid

Minpunten

• Maakt veel geluid.

Ik heb deze schijf nu al twee jaar in bezit en moet zeggen dat ik er tot nu toe nog erg tevreden over ben!
Hij maakt tijdens het laden wel veel herrie na deze twee jaar en vind het daarom ook erg jammer.
Deze schijf was in het begin erg stil alleen lijkt het alsof hij wat luider word. Met dat gezegd houd het mij niet tegen om te zeggen dat deze schijf erg goed presteert en ook erg betrouwbaar is. :*)
Voor de mensen die uit zijn naar een simpel sata 6G/bit schijfje is dit zeker een aanrader!
Ik zou hem wel in de rubbers hangen aangezien hij wel herrie kan maken.

Heb jij ook een WD Black (2010, SATA-600), 1TB?