Specificaties Nylon Rugzak - Bekijk alle specificaties

Lowepro Orion DayPack 200 Grijs Review

Thomzh 21 juli 2012, laatste update op 26 oktober 2012, 405 views

Lowepro Orion DayPack 200 Grijs

Pluspunten

• Degelijk
  • Handig in gebruik
  • Veel ruimte

Minpunten

• Geen aparte vakken voor geheugenkaarten of filters
  • 95 is eigenlijk te duur in vergelijking met andere Lowepro tassen

Omdat mijn Slingshot-tas net te klein was en ik ook graag wat niet-gear wilde meenemen op vakantietrips was ik op zoek naar een tas die ruimte bood aan een trui e.d. en met een wat groter fotovak.

Deze tas voldeed aan de beschrijving. Zoals elke Lowepro is de kwaliteit dik in orde. De ritsen zijn sterk, de clips ook. De tas heeft een dikke voering in het fotodeel, zodat je hem rustig ruw kunt neerzetten zonder frontelementen te slopen.

De vakken zijn groter dan je zou denken wanneer je de tas ziet. De ontwerpers hebben hem van binnen groter gemaakt dan hij van buiten lijkt, wat knap is gezien de dikke voering.

Het is mogelijk om je camera te pakken zonder de tas helemaal af te doen. Hiermee moet je wel oppassen, want de tas 'knikt' in het midden en als je hem loslaat kunnen je spullen eruit vallen. Als je er maar om denkt is er geen probleem.

Het enige nadeel aan deze tas is dat hij geen vakjes voor geheugenkaarten of filters heeft. Deze moeten in het onderste vak ergens bijgedaan worden.

Heb hem voor 70E bemachtigd, zie dat hij nu naar 95E is verhoogd. Vind dat vrij veel geld.

Heb jij ook een Lowepro Orion DayPack 200 Grijs?