Sony MDR-XB500 (Zwart) Review

JortJwz 17 juli 2012, laatste update op 17 juli 2012, 394 views

Sony MDR-XB500 (Zwart)

Pluspunten

• geluid, de bas en de oorkussens

Minpunten

• het snoer en de bouw

ik heb de sony mdr xb 500 nu 1 week, en ik vindt hem helemaal geweldig! de bas is lekker diep, de oorkussens sluiten goed af en hij zit ook nog goed op je hoofd. ik had hem bij bax-shop besteld, en daar was hij niet op voorraad. ze zeiden dat het zuim tien dagen zou duren totdat hij bij hun binnen was, maar hij was al binnen 10 dagen binnen bij mij! _/-\o_ POSITIEF: geluidsqualiteit, de diepe bas en de oorkussens. NEGATIEF: de bouwqualiteit en het snoer, die is een beetje te kort. die is niet top. maar dat valt eigenlijk helemaal weg met alle positieve punten. echt een goede koptelefoon voor een goed prijs. :P

• apple imac 27 inch
  • sony ericsson xperia neo v
  • creative zen nano plus
  • sony ericsson xperia play
  • Windows 7

Heb jij ook een Sony MDR-XB500 (Zwart)?