Specificaties Extreme sport, Sport-game voor de PlayStation 3 - Bekijk alle specificaties

Tony Hawk: Shred (Bundel), PlayStation 3 Review

roundlet 15 juli 2012, laatste update op 16 juli 2012, 725 views

Tony Hawk: Shred (Bundel), PlayStation 3

Pluspunten

• gaaf idee met het board
  • leuke game play
  • leuke levels

Minpunten

• calibreren van het board is een ramp

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 5
tony hawk Shred

Via een collega kon ik tony hawk shred kopen voor 10 euro.
Geen geld voor een spel met board. Op internet las ik veel slechte verhalen.
eigenlijk is er maar weinig van te vinden.
Of iemand dit leest? ik weet het niet, zo ja.
ik zou hem zeker kopen als het onder de 40 euro is.

Dood zonde, het is namelijk echt een gaaf spel. Maar eerlijk is eerlijk, voor de prijs dat hij op de markt kwam (tussen de 70 en 100 euro) had ik het ook niet gedaan.

Wat krijg je:
je krijgt het spel en een dek van een skateboard en daarvoor een ontvanger.

Het board.
Het board is een rode dek met daarop de wel bekende knoppen zoals : start, x,o, vierklantje etc.
Op 4 plekken zitten sensoren waar ik later over spreek. En inwendig zitten sensoren die de stand van de plank monitoren.

Eerste keer spelen.
Batterijen erin en gaan....
Helaas, je moet hem calibreren. En dat is een ramp. Na vele pogingen ben ik op internet gaan zoeken wat ik fout deed. Na een uur proberen doet hij het opeens. Vraag me niet hoe. Maar eigenlijk kan het me niet veel schelen. Ik kan spelen.

Eerste keer echt spelen.
je kan via het board het menu bedienen. dit gaat makkelijk door naar rechts of links te leunen.
wanneer je oke wilt doen, doe je een ollie of terug een nollie.
Bij de eerste keer spelen krijg je een soort training. Hier word uitgelegd hoe het board werkt.
Eerste uur is het wat geklier op het board. Maar daarna krijg je het onder de knie en word het echt een heel leuk spel.

anders dan andere tony hawk (op ride na)
ride is de voorloper van dit spel, maar daar ga ik het niet over hebben.
normaal kan je bij tony hawk alle kanten op. Met dit spel is dat anders. Je volgt een soort pad. Wanneer je een ander pad wilt volgen, leun je richting een pijl.
het lijkt stom en krom. Maar ik denk dat het anders niet speelbaar is.
tijdens de truckjes, moet je aardig aan de slag op het board met je hele lichaam. DIt kost aardig energie voor jezelf. Maar dat maakt het alleen maar leuker.

is het beter dan skate?
nee skate is echt een spel zoals tony hawk vroeger was. Op zich vind ik dat wel jammer aan het spel.
Maar toch met zon board. Je bent een keer van je bank af en dat maakt het wel erg leuk.
wat wel jammer is dat je niet kan kiezen om een normaal potje te spelen met je controller.

ga je dit vaak spelen?
ik speel Grand turismo al tijden of dit spel dat haalt. Weet het niet, maar het is zeker een spel dat je zo nu en dan gewoon doet. Even een potje skate. Ik vind t tof

beeld
helaas is het een 720p spel. Maar maakt het niet minder om.
het is misschien niet super strak. Maar het ziet er zeker niet slecht uit

Heb jij ook een Tony Hawk: Shred (Bundel), PlayStation 3?

even na een goede tip wat geweizigd