Logitech K350 Wireless Keyboard (Qwerty) Review

theemstra 14 juli 2012, laatste update op 14 juli 2012, 526 views

Logitech K350 Wireless Keyboard (Qwerty)

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee (bijgeleverd en nog nooit vervangen)
  • Mediatoetsen boven op toetsenbord zijn erg bruikbaar
  • Goede garantie!
  • Logitech Unifying werkt zover ik het heb getest overal op! (Ook in BIOS)
  • Typt erg fijn weg (snel, ergonomisch)

Minpunten

• De Shutdown knop rechts bovenin druk ik makkelijk in (dus die zet ik in het systeem uit)
  • De toetsen aan de zijkant (zoom en window manager) en bovenkant (settings, foto, media center) blijven bij mij ongebruikt - beetje onnodig
  • Mediatoetsen die wel vaak gebruikt worden verlizen het label

Ik ben enorm tevreden met mijn K350, heb deze nu al een paar jaar (de voorganger incl, dit was een Logitech Desktop Cordless Wave set incl muis).
Heb twee maal een nieuwe gekregen in die paar jaar omdat er een functie stuk ging, steeds een nieuwe versie, nou moet ik ook zeggen dat ik heel wat aftik op dit toetsenbord, omdat deze het tobo is van mijn persoonlijke desktop.

Er zijn wel een paar (kleinere) minpunten:
De toetsjes verliezen na een paar maanden het aangename gevoel als je ze indrukt.
Zie voor de anderen de + en - punten hier onder.

De voorganger van dit toetsenbord is in 2007 dacht ik in gebruik genomen (maar die kan ik niet meer selecteren bij 'betrouwbaarheid'), verder is de laatste (die na de 2 defecten komen) nogsteeds in gebruik.

Heb jij ook een Logitech K350 Wireless Keyboard (Qwerty)?