Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs Review

pianoman 12 juli 2012, laatste update op 12 juli 2012, 788 views

Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs

Pluspunten

• snel lezen en schrijven
  • goedkoop

Minpunten

• geen lampje

Deze review schrijf ik eigenlijk als aanvulling op, of onderbouwing van de review van PatrickPR.

Ik denk dat ik weinig nieuws toevoeg boven op die review, maar voor een volgende koper is in ieder geval te zien dat er meer tevreden gebruikers zijn.

Ik zocht een goedkope USB-stick voor in de tv op de slaapkamer. Ik gebruik hem om opgenomen programma's af te spelen. In deze prijscategorie kan het me eerlijk gezegd heel weinig schelen of ik nou 13 of 17 euro betaal, ik vond de schrijfsnelheid veel belangrijker.

Mijn PC heeft alleen USB 2, en ik schrijf hem net helemaal vol met avi's op ongeveer 16 MB/s. Dat scheelt heel veel tijd met mijn andere sticks die rond de 5 piekten.

Dat er een lampje ontbreekt vind ik juist fijn omdat hij in de tv wordt geprikt, en kennelijk blijft er ook spanning op die usb poort staan als de tv standby staat, waardoor ik bij mijn andere stick een oranje gloed achter de tv zie.

Heb jij ook een Adata Superior S102 Pro 16GB Grijs?