Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

TDK ST700 High Fidelity (Zilver, Zwart) Review

RayFreshNewbie 9 juli 2012, 516 views

TDK ST700 High Fidelity (Zilver, Zwart)

Pluspunten

• Ergonomisch goed in elkaar
  • Licht qua gewicht

Minpunten

• Kabeltje aan beide zeiden

Tegenwoordig zijn bij verschillende muziek genres de lage tonen “leidend”. Als liefhebber van reggae muziek was ik juist opzoek naar een koptelefoon dat mij kon voorzien van goede geluidskwaliteit. De TDK ST-700 heeft meer dan alleen een goede geluidskwaliteit, ook de design ziet er strak uit.

De meest aansprekende detail in vergelijking met een traditionele koptelefoon is dat de ST-700 een zeer zachte kussentje heeft dat het luisterplezier alleen maar verhoogt. Als laatste uiteraard de mogelijkheid om de koptelefoon op te vouwen.

Heb jij ook een TDK ST700 High Fidelity (Zilver, Zwart)?