Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic DT 1350 (Aluminium) Review

ddvos 6 februari 2013, laatste update op 6 februari 2013, 609 views

Beyerdynamic DT 1350 (Aluminium)

Pluspunten

• alles

Minpunten

• misschien de prijs voor sommigen ik heb hem vorig jaar kunnen kopen voor 170 euro.

Ik heb niet zo zin om een review te schrijven aangezien we allemaal weten dat het een goede koptelefoon is. ( en mijn Nederlands is niet heel goed). Maar ik wel een tip voor de genen die hem moeilijk vinden om goed op te zetten. Koop een paar Sennheiser 25 velour earpads zet ze gewoon over de pads die er al opzitten. En je koptelefoon zit echt gewoon perfect. Je hoeft niet meer moeilijk te doen hij zit gewoon meteen goed en het geluid wordt er ook een stuk beter door vooral de bas is een stuk dieper echt een aanrader voor iedereen die deze koptelefoon heeft of wild kopen.

( en de earpads kosten maar 15 euro op ebay)

Heb jij ook een Beyerdynamic DT 1350 (Aluminium)?